Live zilnic!

Aveti acces zilnic, 5 zile din 7, a cate o clasa de cate 60 de minute.

Descriere programe de antrenament:

 

Complete Pilates:

Un program sustenabil, pentru viata lunga, perfect adaptat pentru a-ti face antrenamentele placute, astfel incat nu vei mai dori sa renunti.

Corpul tau va avea forma optima printr-un raport echilibrat intre masa musculara, grasime, tonus, flexibilitate, densitate osoasa si elasticitate.

Nu ai nevoie de alt antrenament daca dorinta ta este sa arati si sa te simti perfect in pielea ta.

Perfect pentru nivel incepator si intermediar, potrivit si pentru recuperare postnatala, inainte si dupa interventii chirurgicale, unde exista recomandare pentru antrenament si pentru intretinere.

( in cazul unor diastaza abdominale avansate, este nevoie de personalizare pt primele 6 saptamani)

Body Fit:

Un antrenament complex, pentru cei care vor mai mult, care doresc sa isi depaseasca limitarile fizice, care iubesc sportul si care se plictisesc usor.

Un Trup Puternic este salasul unei Minti Sanatoase si a unui Suflet echilibrat.

Lucram antrenamente de forta cu greutatea corpului sau greutati mici si medii suplimentare ( saculeti, gantere, benzi elastice, slidere), exersam posturi repetitive de yoga, integram elemente de Barre, arte martiale, pilates, stretching) pentru un tot unitar destinat sa te tina activ(a), cu o musculatura frumoasa, cu un tonus remarcabil, flexibilitate, agilitate si rezistenta.

Potrivit pentru nivel intermediar si avansat, pentru persoane care iubesc sportul, sau au mai facut sport pana acum. Trecem subtil intre nivelul intermediar si cel avansat prin modificarea posturilor si prin adaugarea de greutati diferite, in functie de momentul in care te afli.

Nu este recomandat femeilor insarcinate sau celor cu probleme medicale severe.

Core Sculpt:

Este un program prin care lucram in principal zona abdomenului si zona core, tot cadranul aflat imediat sub umeri, pana la zona genunchilor ( abdomen superior, inferior,lateral, oblici, musculatura spatelui si a zonei lombare, fesieri si coapse)

Un trunchi puternic reprezinta Power House-ul corpului, zona care mentine tineretea coloanei vertebrale si fermitatea musculaturii intregului corp.

Potrivit pentru toate nivelurile de antrenament.

Yoga Art:

Aducem yoga la nivel de arta printr-o practica ce contine meditatie, introspectie, respiratie profunda,asane, echilibrarea chakrelor. Ne deschidem sufletul si ne ascultam intuitia, ne linistim si practicam intens disciplinand trupul si calmand mintea.

Te astept, indiferent de nivelul tau de practica, sa invatam impreuna, sa lucram mindfull dar intens, sa ne eliberam de ce este de prisos, sa ne incarcam cu bucurie, fericire si sa traim in clipa de AZI.

Happy Spine:

O coloana sanatoasa reprezinta garantia tineretii. Cu totii ne confruntam la un moment dat, mai devreme sau mai tarziu, cu probleme ale coloanei. Postura defectuoasa, incarcarea suplimentara pe anumite vertebre, natura unor meserii care solicita in mod repetat flexibilitatea coloanei, isi pun amprenta definitiv si iremediabil. Putem aborda exercitii din punct de vedere profilactic, preventiv sau putem ameliora simptome deja existente.

Programul este destinat musculaturii coloanei vertebrale, se bazeaza pe exercitii de tip Pilates si Yoga si poate asigura, in anumite conditii si cazuri, eliminarea simptomelor fara necesitatea unei interventii chirurgicale sau recuperarea musculara dupa o astfel de interventie.

Va rugam sa solicitati acordul medicului Dvs inainte de executarea programului.

Antrenament potrivit pentru toate nivelurile (incepator- intermediar-avansat).

 

Niveluri:

Nivelul incepator-intermediar:

-poate fi realizat de catre persoanele fara rutina sportiva, cele care au indicatie de la medic sa practice pilates, cele ce se recupereza dupa o perioada lunga fara activitate sportiva. Diferenta intre incepator-intermediar o dau anumite modificari mentionate de instructor cat si lucrul cu diferite accesorii (benzi, mingi, inele, greutati libere etc)

Nivelul intermediar-avansat :

-este recomandat persoanelor cu rutina sportiva, dupa aproximativ 6 saptamani de activitate fizica, realizata de minim 3 ori pe saptamana.  Trecerea la nivelul avansat se face prin anumite modificari mentionate de catre instructor, cat si prin utilizarea de greutati libere si alte accesorii in cuantum progresiv.